Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:Ασφαλώς κυκλοφορώ και προσέχω το περιβάλλον εγώ : οδική συμπεριφορά για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.



Με βιωματικό τρόπο τα παιδιά γνώρισαν τις δυσκολίες που συναντούν στην κίνηση τους ,στους δρόμους ,τα άτομα με ειδικές ανάγκες.









Άτομα με προβλήματα κίνησης και όρασης!!!






Προσπαθήσαμε να ζωγραφίζουμε με το στόμα όπως τα άτομα με κινητικά προβλήματα!!
Να πώς αποτύπωσαν την ιστορία του Ήφαιστου ,από την Ελληνική Μυθολογία ως άτομο με ειδικές ανάγκες!
Διαβάσαμε ακόμη τα εξής παραμύθια :««Η Αργυρώ γελάει....»,«Ένας για όλους και όλοι για ένα.....»
Η ιστορία της Έλεν Κέλερ.......Ιστορίες που προβλημάτισαν και άγγιξαν τα παιδιά!
Έτσι αποτύπωσαν τα συναισθήματά τους!!








Έγραψαν το όνομα τους με τη μέθοδο Μπραΐγ και προβληματίστηκαν για τις ανάγκες των ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Ευχαριστούμε πολύ τα blogs «προσχολικά»και www.taniamanesi.blog!!




Το δικό μας ποιηματάκι για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και τον τρόπο οδικής συμπεριφοράς που πρέπει να έχουμε προς αυτά!!!!



Μου αρέσει να γνωρίζω
άλλα μέρη και ομορφιές
Οι ανάγκες μου είναι «ειδικές»
Αν θέλεις να με βοηθήσεις
Τα σήματα να μην τα προσπερνάς
Με σεβασμό να τα αντιμετωπίζεις
Και έτσι χαμογελά θα μου χαρίζεις!!!!


Φτιάξαμε βραχιόλια ,ώστε να θυμόμαστε την Ημέρα των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Τέλος φτιάξαμε το παραμύθι για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες!

Τίτλος παραμυθιού<<Ο γιος του ζωγράφου>>,με αφορμή τον πίνακα του Paul Gauguin(1948)













ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.