Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΜΑΡΤΗ

Το καλωσόρισμα του Μάρτη!!

Φτιάξαμε τα παραδοσιακά μαρτάκια,το έθιμο έχει τις ρίζες του στα αρχαία χρόνια,στα Ελευσίνια μυστήρια ,στις αρχές της άνοιξης ,οι μύστες έδεναν μια κλωστή, την Κροκή,στο δεξί χέρι και στο αριστερό πόδι!!
Να ο δικός μας Μάρτης!


Οι παροιμίες του Μάρτη με διάφορους τρόπους!








Διαβάσαμε από το βιβλίο της Ζωής Βαλάση ~ το τεσσαροφύλλι  :τη γυναίκα του Μάρτη και αποτυπώσαμε τις εντυπώσεις μας!!









Για να καλωσορίσουμε την Άνοιξη φτιάξαμε και φέτος τα χελιδόνια μας!

Μάθαμε και απαγγείλαμε το ποίημα της βραβευμένης Μεσσηνιας συγγραφέας Σοφίας Φίλντιση.
Έτσι είχαμε για φέτος ένα διαφορετικό καλωσόρισμα!

Το ποίημα είναι το εξής:


Χελιδόνισμα


Ένα σου χελιδόνι
καλέ μου Μάρτη μου,
φωλίτσα ήρθε να φτιάξει
μες στο χαγιάτι μου


Πάω,νερό του φέρνω
στο κανατάκι μου
και δυο κλωνάρια μέντα
για το ξενάνι μου

Και κείνο γυροφέρνει
και τα φτεράκια του
μυστρί τα έχει κάμει,
το μαστοράκι μου

Κι ώσπου να φύγ' ο ήλιος,
μες στο χαγιάτι μου
η άνοιξη φωλιάζει
με το ξενάκι μου.

Δεν του μιλώ το αφήνω
στο πρωτοΰπνι του...
Μου' φερε πάλι ο Μάρτης
το μαρτυρίκι του ...

Κι όταν παιδιά μού κάνει
το χελιδόνι μου..
στον κόσμο το μεγάλο
δε θάμαι μόνη μου!!!!


Μερικές από τις ζωγραφιές μας:







Τα χελιδόνια στόλισαν την τάξη μας!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.