Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ




 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΑΙΣΩΠΟ!!ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ<<Η ΓΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ>>




Αφού διαβάσαμε την ιστορία καταγράψαμε τους ήρωες!!


Στην συνέχεια θελήσαμε να την δραματοποιήσουμε!!

 Ο λύκος ψάχνει για τροφή!!


Βρίσκει ένα λαγουδάκι,άλλα του ξεφεύγει!!


 Να και μερικά προβατάκια!!




 Άλλα έχουν γνώση οι φύλακες!! Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΟΝ ΔΙΩΧΝΕΙ ΜΑΚΡΙΑ!!



 Καθώς περνάει έξω από ένα σπίτι ακούει την γιαγιά να λέει στο παιδί που κλαίει ότι θα το δώσει στον λύκο!!


Ο λύκος το πιστεύει και περιμένει!!!


 Αλλά η γιαγιά λέει τώρα πως αν έρθει ο λύκος θα τον σκοτώσει!!!



Ο ΛΥΚΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ!!<<ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ>>. ΤΟ ΔΙΔΑΓΜΑ!!



Το αίνιγμα του λύκου και ο τρόπος που το ζωγραφίσαμε:



Στο δάσος το σπίτι μου έχω
Μα και στις στάνες καμιά φορά τρέχω!
Γκρίζο το χρώμα μου είναι,
και αγέλη το κοπάδι μου είναι!
            Ποιο ζώο είμαι;








 Και μερικές προσπάθειες να ζωγραφίσουμε τον μύθο!!




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.