Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ



 ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΏΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΜΑΖΙ!
ΕΣΤΙ!






ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ:



Φραουλίτσες,κερασάκια
μαγουλάκια και φιλάκια
όλα εγώ τα χρωματίζω
και τα κεραμίδια τα στολίζω!!
       

       Ποιο χρώμα είμαι;


ΤΟΥ ΚΙΤΡΙΝΟΥ!

Βάφω τα λεμόνια
τα τρόλεϊ και τα ταξί
Τον Ήλιο χρωματίζω
το φεγγάρι το φωτίζω

      Ποιο χρώμα είμαι;




ΤΟΥ ΜΠΛΕ!


Θάλασσες,ποτάμια
λίμνες,ουρανό
Τώρα χρωματίζω
με το χρώμα που ζητώ!!

      Ποιο χρώμα είμαι;




ΤΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ!



όμορφα τα χρωματίζω!

Ποιο χρώμα είμαι:

 




ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟ!


Αχλάδια και σταφύλια
λιβάδια και χωριά
στο χρώμα μου τα ντύνω
μια μεγάλη αγκαλιά!

    Ποιο χρώμα είμαι;



  ΤΟΥ ΜΟΒ!


Λεβάντα και βιολέτες
τα λουλούδια που αγαπώ
με το χρώμα μου τα βάφω
και στον κόσμο τα σκορπώ!!


    Ποιο χρώμα είμαι;












  ΤΟΥ ΚΑΦΕ!!





ΤΟΥ ΡΟΖ!



Τα κορίτσια αγαπώ
τρυφερά τα χαιρετώ
τσάντες και φιογκάκια
όμορφα γλυκάκια
στο χρώμα μου τα στολίζω
και σε όλους τα χαρίζω!

   Ποιο χρώμα είμαι;






  ΤΟΥ ΓΚΡΙ!



και με χρόνια τα γεμίζω!

Ποιο χρώμα είμαι;







  ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ!!


Χελιδόνια και καπνός
μουτσούρες και παπούτσια
στο χρώμα μου θα τα βρεις
γι' αυτό μην αναρωτηθείς!

    Ποιο χρώμα είμαι;



Τα αινίγματα είναι της συναδέλφου Παρασχοπούλου Βασιλικής και η εικονογράφηση των μαθητών μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.