Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ








Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν.....


ΠΗΓΗ <ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...>

ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΜΈΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
ΕΤΟΙΜΑΣΑΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΩΡΑΚΙ!!



ΕΝΑΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑΓΙΑ!!



 
  ( Την ιδέα με αρκετές τροποποιήσεις την είδαμε στο pintereste)
 
 
 
 
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΛΑΪΚΌ ΠΑΡΑΜΥΘΙ :<< Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΓΟΝΙ>>
 


Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΕΧΕΙ ΓΕΡΆΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ!!




ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ......


 ΤΟ ΕΓΓΟΝΑΚΙ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ......



Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΈΦΕΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΌ ΤΡΑΠΕΖΙ....

 
 
 
ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ....ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

 ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΑΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΜΑΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ.....




Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ

Είμαι δυο φορές παιδί σας,
έτσι λέει ο λαός,
και γι’ αυτό και μ’ αγαπάτε
και με θέλετε διαρκώς.

Η γιαγιά και ο παππούς μου
της ζωής είναι σοφοί,
κάθομαι στην αγκαλιά τους
που ν’ απ’ όλες πιο ζεστή.

Θέλω εγώ να μεγαλώσω
και χαρές σ’ εσάς να δώσω,
περηφάνια και καμάρι
να με δείχνετε όλο χάρη.

Τον Θεό ευχαριστώ
και το χέρι σας κρατώ,
άγγελοι εσείς κοντά μου
ο παππούς και η
γιαγιά μου


ΜΑΘΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΊΣΑΜΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΟΙΗΜΑ








ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ


ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.