Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ-ΥΠΑΠΑΝΤΗ




30 Ιανουάριος είναι η ήμερα της γιορτής των τριών ιεραρχών!
Για να τιμήσουμε την γιορτή των γραμμάτων φτιάξαμε μια μικρή κάρτα
αφού πρώτα διαβάσαμε και προσπαθήσαμε να μάθουμε το εξής
ποιηματάκι:

Στους Τρεις Ιεράρχες

Τα χεράκια μου σταυρώνω
τη φωνούλα μου υψώνω
Σας παρακαλώ θερμά
Ιεράρχες ταπεινά

Εσείς που είσθε οι Φωστήρες
και του κόσμου οι Σωτήρες
φωτίστε και μένα το μικρο
να'μαι πρώτο στο σχολειό!!





Στις 2 Φεβρουαρίου είναι η μέρα της Υπαπαντής του Χριστού!!

Όταν ο Χριστουλης έγινε 40 ημερών τον πήρε η Παναγία και τον πήγε στην εκκλησία.Εκεί ήταν και ο γέροντας Συμεων'που περίμενε να δει τον Σωτήρα του κόσμου!!Μόλις είδε τον μικρο Χριστό κατάλαβε πως αυτός ήταν ο Μεσσίας!!
Τον πήρε στην αγκαλιά του και τον ευλόγησε.Ύστερα ευλόγησε και την Παναγία και τον Ιωσήφ.Από τότε όλες οι μανουλες όταν τα μωρα τους γίνουν 40 ημερών τα πηγαίνουν στην εκκλησία να τα ευλογήσει ο ιερέας!!
Την ήμερα της Υπαπαντής
γιορτάζει η πόλη μας η Καλαμάτα!!!






 Για την γιορτή αυτή ετοιμάσαμε την εικόνα της Παναγίας και μια ακόμη κάρτα!!!



Και διαβάσαμε και προσπαθήσαμε να θυμηθούμε μόνοι μας
την προσευχή προς την Παναγία!!

Η προσευχή είναι η εξής:


Μπροστά Σου Παναγία μου
τα χέρια μου σταυρώνω
και στο παιδάκι που κρατάς
τα μάτια μου υψώνω.


Είμαι μικρούλι κοίτα με
μικρο σας το παιδί Σου
μπερδεύω τα λογακια μου
σαν στεκομαι αντικρυ Σου

Μα ξερεις Εσυ Παναγία μου
τι θελω απο Σενα
και μπρος στην Αγια Εικονα Σου
στεκομαι με χέρια σταυρωμενα!!!








ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑ!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.