Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Ώρα να πούμε στην μαμά μας γιατί την αγαπάμε!!

Μερικές από τις απαντήσεις των παιδιών:

  • γιατί με αγκαλιάζει πολύ.
  •  με γέννησε και με φροντίζει
  •  μας διαβάζει παραμύθια
  • μας  δίνει φιλιά
  • μας φροντίζει
  • δεν ξέρω γιατί ,αλλά την αγαπώ περισσότερο από όλους
  • μου διαβάζει παραμύθια και με αγαπά και εκείνη
  • μας μεγάλωσε
  • γιατί μου έδωσε αδελφάκι
  • με βοηθάει να γράφω

Και τα παράπονα μας:
  • δεν με αφήνει να κάνω ποδήλατο με τον μπαμπά
  • με χτυπάει
  • δεν με αφήνει να βγω στην αυλή
  • δεν με αφήνει να κατέβω κάτω
  • με βάζει τιμωρία
  • με μαλώνει
  • με βάζει τιμωρία και να γράφω γράμματα
  • όταν δεν τρώω το φαγητό μου με μαλώνει
  • δεν μας αφήνει το μεσημέρι να βγούμε έξω στην βεράντα
  • δεν με αφήνει να πάω στην γιαγιά μου για να παίξω
  • δεν με αφήνει να βγω έξω γιατί έχει κρύο

Και επειδή την στεναχωρήσαμε με τα  παράπονα μας της ετοιμάσαμε ένα ακόμα δωράκι!!!





Ένα μαγικό καθρεφτάκι ,με το μαγικό του ποιηματάκι,που είναι το εξής:

Καθρέφτη,καθρεφτάκι μου
ποια είναι η ομορφότερη
μανούλα στον κόσμο;

Και ο καθρέφτης απαντά!!!

Η μανούλα η δική σου
που΄ναι πάντοτε μαζί σου!!

Τέλος ακούσαμε και χορέψαμε το δημοτικό τραγούδι από τα Επτάνησα για την καλή μας την μαμά!!

Της καλομάνας το παιδί
στους πέντε μήνες  κάθεται
στους έξη παρακάθεται
και στους εφτά και στους οχτώ
στον τοίχο πάει μονάχο!!


και φυσικά ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας!!!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.