2 Απριλίου ημέρα του βιβλίου!
Πρώτη μας δουλεία ήταν να δούμε μερικά από τα αγαπημένα μας βιβλία ,από την βιβλιοθήκη του Σχολείου,
Ανανεώσαμε την βιβλιοθήκη μας με μια σειρά νέων βιβλίων!!
Γράψαμε μερικά από τα αγαπημένα μας παραμύθια!
Βρήκαμε και γράψαμε σύνθετες λέξεις με την λέξη βιβλίο!
Ζωγραφίσαμε κάποια από τα αγαπημένα μας παραμύθια!
Είδαμε τις πρώτες προσπάθειες απεικόνισης εικόνων στον ελλαδικό χώρο με εικόνες από τον κυκλαδικό πολιτισμό.Και συγκεκριμένα το ασημένιο διάδημα, που βρίσκεται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο--Κυκλαδική Συλλογή (Αίθουσα 6),Το διάδημα βρέθηκε στην Χαλανδριανή της Σύρου.
Τα παιδιά μας είπαν ότι βλέπουν:
2 γεράκια ή αετούς,περιστέρια!
3 ασπίδες ή ρόδες (που έχουν ένα αστέρι με οχτώ ακτίνες!
2 σκύλους(για αυτούς ήταν σίγουρα)!!
Το διάδημα ήταν συμμετρικό !
Προσπαθήσαμε να κάνουμε το δικό μας!!!
Μια και στην πραγματικότητα ήταν ασημένιο εμείς το χαράξαμε σε μεταλιζέ χαρτόνι!!
Στην συνέχεια φτιάξαμε το δικό μας ποίημα που το χαρίσαμε στην βασίλισσα που φανταστήκαμε ότι το φορούσε!!!!
Πάνω στο διάδημα μας
υπάρχουν δυο πουλιά
είναι τάχα περιστέρια;
Τα σκυλάκια βλέπουμε
που ναι μονάχα δυο
τρεις ασπίδες στην σειρά
το διάδημα στολίζουν
στη βασίλισσα χαρίζουν
ένα δώρο μια φόρα!!
Στις Κυκλάδες μας πηγαίνουν,στο ακρωτήρι μας παιδιά
τον Κυκλαδικό πολιτισμό θυμίζουν
την γραφή των Ελλήνων στον κόσμο χαρίζουν!!
Στην συνέχεια ,είδαμε τον δίσκο της Φαίστου!
Τα παιδιά προσπάθησαν να βρουν τις εικόνες--σύμβολα που υπάρχουν στον δίσκο.
Μας είπαν ότι βλέπουν : κύματα,ανθρωπινό κεφάλι,γεράκι,κάστρο,ρόδα (ασπίδα),κλειδί,
ανθρωπινό σώμα,φεγγάρι,φίδι.
Όταν έμαθαν ότι η γραμμική Α γραφή δεν έχει διαβαστεί ακόμη,είπαμε τις δίκες μας ιστορίες έτσι μπορεί να είναι :
Ένα παραμύθι (Η Σταχτοπούτα,η Χιονάτη)
Η ιστορία της Κρήτης
Οδηγίες για να μπορούν να βγαίνουν από τον λαβύρινθο του Μινώταυρου
Την ιστορία του Δαίδαλου και του Ίκαρου!
Στεναχωρημένα προσωπάκια!
Κανόνες συμπεριφοράς στο παλάτι και μεταξύ των ανθρώπων!
Και μια μικρή ιστορία:
Είναι ένας χάρτης που οδηγεί τους ανθρώπους των σπηλαίων!Υπάρχει ένα σεντούκι θησαυρού,που μέσα κρύβει ένα κράνος σαν του Κολοκοτρώνη.Πρέπει να περάσουν το ποτάμι και το βέλος τους δείχνει το μαγικό σπαθί!Με αυτό θα μπορούν να σκοτώνουν ζώα για να φάνε.Για να τα καταφέρουν πρέπει να φυτέψουν λουλούδια ,όταν φυσάει άνεμος και να τρώνε μόνο ψάρι και μανιτάρι!!
Έχουμε μεγάλη φαντασία!!!
Βέβαια φτιάξαμε και τους δικούς μας δίσκους με πλαστελίνη και προσπαθήσαμε να φτιάξουμε και κάποιους ακόμη σε βελουτέ χαρτί!
Πήραμε σε μικρο δωράκι τι μας προσφέρει ένα βιβλίο!
Πρώτη μας δουλεία ήταν να δούμε μερικά από τα αγαπημένα μας βιβλία ,από την βιβλιοθήκη του Σχολείου,
Ανανεώσαμε την βιβλιοθήκη μας με μια σειρά νέων βιβλίων!!
Γράψαμε μερικά από τα αγαπημένα μας παραμύθια!
Βρήκαμε και γράψαμε σύνθετες λέξεις με την λέξη βιβλίο!
Ζωγραφίσαμε κάποια από τα αγαπημένα μας παραμύθια!
Είδαμε τις πρώτες προσπάθειες απεικόνισης εικόνων στον ελλαδικό χώρο με εικόνες από τον κυκλαδικό πολιτισμό.Και συγκεκριμένα το ασημένιο διάδημα, που βρίσκεται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο--Κυκλαδική Συλλογή (Αίθουσα 6),Το διάδημα βρέθηκε στην Χαλανδριανή της Σύρου.
Τα παιδιά μας είπαν ότι βλέπουν:
2 γεράκια ή αετούς,περιστέρια!
3 ασπίδες ή ρόδες (που έχουν ένα αστέρι με οχτώ ακτίνες!
2 σκύλους(για αυτούς ήταν σίγουρα)!!
Το διάδημα ήταν συμμετρικό !
Προσπαθήσαμε να κάνουμε το δικό μας!!!
Μια και στην πραγματικότητα ήταν ασημένιο εμείς το χαράξαμε σε μεταλιζέ χαρτόνι!!
Στην συνέχεια φτιάξαμε το δικό μας ποίημα που το χαρίσαμε στην βασίλισσα που φανταστήκαμε ότι το φορούσε!!!!
Πάνω στο διάδημα μας
υπάρχουν δυο πουλιά
είναι τάχα περιστέρια;
Τα σκυλάκια βλέπουμε
που ναι μονάχα δυο
τρεις ασπίδες στην σειρά
το διάδημα στολίζουν
στη βασίλισσα χαρίζουν
ένα δώρο μια φόρα!!
Στις Κυκλάδες μας πηγαίνουν,στο ακρωτήρι μας παιδιά
τον Κυκλαδικό πολιτισμό θυμίζουν
την γραφή των Ελλήνων στον κόσμο χαρίζουν!!
Στην συνέχεια ,είδαμε τον δίσκο της Φαίστου!
Τα παιδιά προσπάθησαν να βρουν τις εικόνες--σύμβολα που υπάρχουν στον δίσκο.
Μας είπαν ότι βλέπουν : κύματα,ανθρωπινό κεφάλι,γεράκι,κάστρο,ρόδα (ασπίδα),κλειδί,
ανθρωπινό σώμα,φεγγάρι,φίδι.
Όταν έμαθαν ότι η γραμμική Α γραφή δεν έχει διαβαστεί ακόμη,είπαμε τις δίκες μας ιστορίες έτσι μπορεί να είναι :
Ένα παραμύθι (Η Σταχτοπούτα,η Χιονάτη)
Η ιστορία της Κρήτης
Οδηγίες για να μπορούν να βγαίνουν από τον λαβύρινθο του Μινώταυρου
Την ιστορία του Δαίδαλου και του Ίκαρου!
Στεναχωρημένα προσωπάκια!
Κανόνες συμπεριφοράς στο παλάτι και μεταξύ των ανθρώπων!
Και μια μικρή ιστορία:
Είναι ένας χάρτης που οδηγεί τους ανθρώπους των σπηλαίων!Υπάρχει ένα σεντούκι θησαυρού,που μέσα κρύβει ένα κράνος σαν του Κολοκοτρώνη.Πρέπει να περάσουν το ποτάμι και το βέλος τους δείχνει το μαγικό σπαθί!Με αυτό θα μπορούν να σκοτώνουν ζώα για να φάνε.Για να τα καταφέρουν πρέπει να φυτέψουν λουλούδια ,όταν φυσάει άνεμος και να τρώνε μόνο ψάρι και μανιτάρι!!
Έχουμε μεγάλη φαντασία!!!
Βέβαια φτιάξαμε και τους δικούς μας δίσκους με πλαστελίνη και προσπαθήσαμε να φτιάξουμε και κάποιους ακόμη σε βελουτέ χαρτί!
Πήραμε σε μικρο δωράκι τι μας προσφέρει ένα βιβλίο!
Μάθαμε το ποιηματάκι για τα βιβλία και το ζωγραφίσαμε!
το ποίημα είναι:
Βιβλία αγαπημένα
τι θησαυρός για μένα!
Στην κάθε σας σελίδα
τι γνώρισα και είδα
και τι θα μάθω ακόμα
απ΄τοδικο μας στόμα!
Βιβλία αγαπημένα
σας παίρνω ένα ένα
με δέος στα δυο μου χέρια
κι υψώνομαι ως τ αστέρια....
Δροσοσταλιά κι ελπίδα
η κάθε σας σελίδα.
Οι πιο καλοί μου φίλοι
στις λύπες τ΄ασφοδίλι
κι ήλιος καλοκαιριού,βιβλία αγαπημένα
(Πόσα από σας γραμμένα
στο φως ενός κεριού)
Φτιάξαμε σελιδοδείκτες!!
Και τέλος το μοναδικό καλό μικρόβιο <<Το μικρόβιο του διαβάσματος>>.
Όλοι θέλουμε να το έχουμε!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.